So richten Sie Sleep Tracking auf Ihrem iPhone und Ihrer Apple Watch ein

Cum să configurați urmărirea somnului pe iPhone și Apple Watch

Datorită iOS 14 și watchOS 7, urmărirea somnului este disponibilă în cele din urmă pe anumite modele și iPhone-uri Apple Watch. Această nouă funcționalitate vă permite să urmăriți și să analizați tiparele de somn și să stabiliți obiceiuri mai sănătoase în general. Ca atare, aceasta este o caracteristică extrem de utilă, care vă ajută să vă schimbați viața de zi cu zi în bine.

Apple a făcut o treabă excelentă creând o abilitate de urmărire a somnului care cuprinde toate caracteristicile, care vine cu caracteristici specifice pe care nicio aplicație watchOS terță parte nu le oferă. Vă ajutăm să le descoperiți și să vă arătăm cum să configurați urmărirea somnului pe iPhone și Apple Watch. Să sărim direct înăuntru!

Pe ce dispozitive puteți utiliza urmărirea somnului?

Amintiți-vă că Apple Watch trebuie să fie pe watchOS 7, în timp ce iPhone-ul dvs. trebuie să ruleze iOS 14. Această caracteristică este integrată în acele versiuni de watchOS și iOS, astfel încât utilizarea ultimei versiuni disponibile este singura modalitate de a accesa urmărirea somnului.

De asemenea, am dori să menționăm că watchOS 7 este disponibil pe un Apple Watch Series 3 și versiuni ulterioare și necesită și un iPhone 6s care rulează iOS 14. Prin urmare, această caracteristică ar trebui să funcționeze pe dispozitivele lansate în 2015 și ulterior.

Configurați urmărirea somnului pe iPhone și Apple Watch

Urmărirea somnului în iOS 14 funcționează cel mai bine atunci când asociați smartphone-ul cu un Apple Watch. Cu toate acestea, pentru a începe acest proces, trebuie să apelați la aplicația Sănătate de pe iPhone.

1. Lansați aplicația Health și asigurați-vă că atingeți fila „Browse” (colțul din dreapta jos). Derulați în jos și atingeți „Sleep”. Din nou, derulați puțin în jos și atingeți „Începeți” (care se găsește pe cardul „Configurați somnul”).

2. iPhone-ul dvs. vă va arăta acum o prezentare generală rapidă a modului în care funcționează urmărirea somnului. Nu ezitați să atingeți „Următorul” pentru a trece la primul pas. Aici va trebui să vă setați obiectivul de somn. Atingând pictogramele plus și minus, setați intervalul de timp dorit. Atingeți „Înainte”.

Apple Watch Sleep Sleeping Setarea obiectivului de somn

3. Aici puteți configura primul program. Începeți prin selectarea (sau deselectarea) zilelor pe care le veți include în programul dvs. De exemplu, dacă aveți același program de luni până vineri, asigurați-vă că selectați numai acele zile. Mai târziu, puteți crea un program de weekend, de exemplu.

4. În funcție de obiectivul de somn pe care l-ați ales anterior, iPhone-ul dvs. vă va arăta ora de culcare și ora de trezire recomandate. Nu ezitați să reglați acest interval de timp trăgând fie pictograma pat, fie alarma. În cele din urmă, atingeți „Adăugați” odată ce sunteți mulțumit de programul dvs.

Setarea urmăririi somnului Apple Watch Programarea orei de culcare

5. Acum sunteți liber să atingeți „Următorul” pentru a continua sau a adăuga un alt program atingând „Adăugați o programare pentru alte zile”.

6. În acest moment, veți vedea o solicitare pentru a activa recent introdus „Modul de repaus”. Acest mod vă permite să eliminați notificările sau alte distrageri, permițându-vă să vă relaxați și să începeți rutina de culcare. Sunteți liber să alegeți dacă doriți să utilizați acest mod sau dacă nu doriți să faceți modificări. Pentru a continua, atingeți „Activați modul Sleep”. Dacă doriți să ignorați această caracteristică, atingeți „Omiteți”.

Setarea urmăririi somnului Apple Watch Modul Wind Down

7. Dacă ați ales să vă configurați propriul „Mod de repaus”, veți vedea solicitări pentru a edita un timp de „Wind Down” care activează modul „Nu deranjați”. Va trebui să setați durata acestui interval, care va începe înainte de intervalul de culcare setat anterior. Utilizați pictogramele plus și minus, apoi apăsați pe „Activați Wind Down”. Desigur, puteți sări peste acest pas apăsând pe „Omite”.

8. Puteți decide dacă doriți să accesați anumite funcții ale iPhone-ului dvs. în timp ce „Modul de repaus” este activ (realizat prin „Comenzi rapide de tip Wind Down”). Puteți activa această caracteristică atingând „Configurați comenzile rapide -> Adăugați o comandă rapidă”, apoi alegând orice scurtătură (i) pe care o vedeți pe ecran. Atingeți Următorul după ce ați terminat.

Setarea urmăririi somnului Apple Watch pentru comenzi rapide de tip Wind Down

9. În acest moment, veți vedea un mesaj care spune că puteți utiliza Apple Watch pentru a vă urmări somnul. Prin urmare, pentru a obține cele mai precise rezultate, asigurați-vă că încărcați Apple Watch la timp și purtați-l în timp ce dormiți. Pentru a activa această opțiune, atingeți „Activați”. Nu este nevoie să reglați altceva, deoarece Apple Watch va începe acum să vă urmărească somnul automat.

10. În cele din urmă, revizuiți-vă programul și asigurați-vă că totul este setat corect. Puteți reveni oricând la pașii anteriori dacă doriți să ajustați ceva. Pentru a finaliza această procedură, atingeți „Terminat”.

Aici încheiem ghidul nostru de configurare a urmăririi somnului pe iPhone și Apple Watch. Pentru a profita la maximum de ceasul dvs. inteligent, consultați prezentarea noastră generală a celor mai bune sfaturi despre utilizarea Apple Watch. De asemenea, veți dori să verificați cum să despărțiți și să restaurați Apple Watch, ceea ce vă va fi de folos în caz de probleme în viitor.

Legate de:

  • Cum să utilizați Apple Watch: Ghidul pentru începători pentru navigarea ceasului dvs.
  • Cum să comutați Apple Watch pe un iPhone nou
  • Cum să începeți, să întrerupeți și să opriți un antrenament pe Apple Watch