Sigiliile marinei SUA învață o tehnică de calmare, numită „Combat respirația tactică”

O tehnica de respiratie Navy Seal pe care o puteti

Data viitoare când vă simțiți frustrat sau anxios după ce întâlniți un test nereușit sau un mesaj de eroare criptic, încercați acest lucru. Vă garantez că va funcționa mai bine decât să vă bateți capul pe birou.

  1. inspirați timp de 4 secunde (pe măsură ce cercul se extinde)
  2. țineți plămânii plini de aer timp de 4 secunde (deoarece cercul rămâne complet extins)
  3. apoi expirați timp de 4 secunde (pe măsură ce cercul se micșorează)
  4. țineți plămânii goi timp de 4 secunde (deoarece cercul este contractat)

Puteți repeta acest proces (așa cum este detaliat aici) de câte ori ai nevoie până când te simți calm. Apoi reveniți la codare!

  1. Programarea este grea. Tocmai de aceea ar trebui să o înveți. (5 minute de citire)
  2. Cum să depășești trolii și să obții ajutorul de care ai nevoie pe Stack Overflow (4 minute de citire)
  3. Înțelegerea arhitecturii bazate pe evenimente Node.js (Citește 12 minute)

Gandul zilei:

„Îmi amintesc de vremurile în care testerii QA erau tratați aproape ca cetățeni de clasa a doua, iar dezvoltatorii conduceau lumea software-ului. Dar așa cum mi s-a întâmplat recent: toți suntem testeri acum. ” – Joe Colantonio

Amuzantul zilei:

O tehnica de respiratie Navy Seal pe care o puteti

Imagine de Nixcraft

Grupul de studiu al zilei:

Routech Manila

Cum sa creati o vedere de gradient frumoasa reutilizabila in

Codificare fericită!

– Quincy Larson, profesor la Routech

Dacă obțineți valoare din aceste e-mailuri, vă rugăm să luați în considerare susținând organizația noastră nonprofit.