• Fără categorie

SVGator Review: Animație vectorială expertă

Svgator Featured
⏱️ 8 min read

Lumea animației de conținut online s-a schimbat considerabil de-a lungul anilor. Flash (și tehnologii similare precum Macromind Director) au stat la baza începuturilor web-ului modern, dar când suportul pentru Flash a fost retras, formatul de fișier SWF a murit. Avanză rapid până astăzi cu SVGator sosind pe scenă. Cu SVG, formatul vectorial modern la alegere, SVGator vă oferă una dintre cele mai bune și mai ușoare modalități de a anima formatul. Să aruncăm o privire mai atentă la el în recenzia noastră.

Acesta este un articol sponsorizat și a fost posibil de SVGator. Conținutul și opiniile reale sunt singurele opinii ale autorului care își menține independența editorială chiar și atunci când o postare este sponsorizată.

Puterea animației online

SVGator este un editor de animație SVG online creat cu VueJS și conceput pentru a simplifica modul în care animați grafica vectorială scalabilă (sau SVG). Scopul declarat al companiei, cu sediul în San Fransisco, este de a „face animațiile SVG realizabile chiar și de utilizatorii netehnici, încurajând astfel utilizarea pe scară largă a animațiilor SVG pe web”.

Proiect nou Svgator

În circumstanțe normale, pentru a anima fișierele SVG, poate fi necesar să faceți ceva codare, poate în Javascript sau Java, pentru a manipula matematica care definește liniile dintr-un fișier SVG sau pentru a le muta pe o pagină web. SVGator a simplificat toate acestea prin crearea unei aplicații web cu o linie temporală și piese cheie, ceea ce înseamnă că puteți ajusta poziția tuturor elementelor grafice vectoriale dintr-o scenă și să le compilați într-un material redabil încorporat.

Acest lucru vă oferă un fișier pentru a fi utilizat în pagini web și aplicații mobile. Noile opțiuni de export pentru dispozitive mobile fac acest lucru foarte ușor, creând animații ușoare și scalabile pentru aplicațiile mobile.

Motor vectorial nostalgic

Toate discuțiile mele despre Flash tocmai acum au un motiv. Pentru ochii mei, SVGator arată și se simte foarte mult ca acel vechi cal de bătaie de animație vectorială. Este un instrument de animație vectorială cadru cheie care animă linii netede în loc de pixeli. Acest lucru înseamnă că animațiile tale finite sunt scalabile și pot fi redate la orice dimensiune, fără pierderi de calitate.

Pornind software-ul, vă confruntați cu câteva scene demonstrative care vă vor ajuta să intrați în fluxul de lucru. Interfața conține un câmp de joc care arată animația pe care o creați, iar mai jos este o cronologie care arată progresul obiectelor de pe ecran în timp. În stânga este o coloană de instrumente pentru a manipula formele de pe ecran și bibliotecile de active pe care le-ați creat.

Interfața principală Svgator

Puteți să importați propriile fișiere SVG (create cu orice program de desen vectorial, cum ar fi Illustrator sau Inkscape) sau să vă desenați propriile forme de la zero.

Svgator Import sau Scratch

Desenul în SVGator este același cu folosirea oricărui editor vectorial, curbe Bezier cu mânere pe care le puteți ajusta pentru a face curbe perfecte. De asemenea, puteți modifica greutatea și culoarea liniei în funcție de gusturile dvs. și de calitatea liniei, cum ar fi liniuțe sau puncte. Dacă ați folosit orice program vectorial, acesta va fi a doua natură.

Svgator Draw

Acest instrument este o aplicație web online, așa că nu este nimic de instalat. Toată acțiunea are loc într-un browser. Acest lucru este uimitor pentru productivitate, deoarece înseamnă că puteți să vă așezați literalmente în orice browser de pe orice computer, oriunde în lume și să vă continuați munca ca și cum ați fi așezat la birou acasă. Funcționează pe laptopuri și desktop-uri și, deși nu l-am încercat, îmi imaginez că l-ai putea folosi chiar și pe o tabletă.

Svgator Lineweight Culoare

Animarea cu SVGator este ușoară: desenați forme pe un ecran, setați cadre cheie pentru acele forme și treceți la următorul cadru cheie. Ajustați formele la noua lor formă și setați un alt cadru cheie. Când redați animația, formele se animă fără probleme de la o poziție la alta.

Cel mai important, aceasta nu este doar o bibliotecă de animație „cut-and-paste” plină de presetări – este un software de animație profesional adecvat. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că nu are unele instrumente utile pentru a-ți amplifica abilitățile de animație la noi culmi.

Svgator Morphing

Pe măsură ce creșteți nivelurile în planurile de plată, aveți mai multe acțiuni de efectuat asupra formelor dvs. Ei numesc aceste acțiuni „animatori”. La nivelul liber, puteți poziționa, scala, ancora și roti formele și le puteți modifica opacitatea. Asta e animația de bază. Până la nivelul Lite, puteți, de asemenea, să vă transformați, să deformați, să umpleți și să trageți, iar acestea sunt toate setări animabile. Acest lucru adaugă mai multă flexibilitate animațiilor dvs. În cele din urmă, în nivelul Pro, puteți face tot ce s-a menționat până acum și puteți adăuga caracteristici interactive animațiilor dvs., făcând posibilă efectuarea de operații cu mouse-ul pe animațiile dvs. pentru a construi interfețe sau vizualizări dinamice de date și altele asemenea.

Svgator Swan

De asemenea, în nivelul Pro, aveți acces la o bibliotecă de active cu elemente grafice pentru a vă oferi un avans în realizarea propriilor animații cu stil și viteză.

Singurul dezavantaj al software-ului pe care îl pot vedea este că nivelurile gratuite și inferioare sunt limitate în tipurile de operațiuni pe care le puteți face, dar aceasta nu este neapărat o problemă din două motive. În primul rând, poți face MULTE cu operațiuni de bază și puțină creativitate, iar în al doilea rând, nivelurile nu sunt chiar atât de scumpe, având în vedere ce primești.

Niveluri de acces

SVGator este un program grozav. Îmi place cât de ușor este să intri, iar a face lucruri simple nu necesită timp pentru a deveni competent. Dar există și adâncimi, așa că, cu puțină antrenament și practică, poți să-ți adaugi abilitățile foarte repede. Că opțiunile pentru exportul mobil sunt un bonus pe deasupra tuturor celorlalte. Îmi place cum folosește o paradigmă cu care sunt obișnuit, cronologia și faptul că arată și funcționează atât de mult ca Flash, pe care l-am folosit mult timp, este doar o bucurie.

SVGator nu este doar puternic, ci și relativ accesibil. Există o varietate de planuri odată ce decideți să plătiți pentru utilizarea software-ului. În primul rând, există planul gratuit, care vă permite să utilizați software-ul pentru totdeauna, dar cu câteva limitări. În timp ce descoperiți cum funcționează, puteți face exporturi grafice statice nelimitate, până la trei exporturi de animație pe lună calendaristică și cronologie de animație cu o durată de până la 10 secunde. Setul de bază de ajutoare de animație este inclus.

Urmează așa-numitul nivel Lite, care pentru 11 USD pe lună (132 USD facturați anual), vă permite să exportați produsul animatorilor avansați, exporturi statice nelimitate, 10 exporturi de animație pe lună și durate de animație de până la un minut. Aveți și ajutoarele de animație Basic și Advanced. În cele din urmă, există Pro, care la 19 USD pe lună (sau 228 USD anual) vă oferă întreaga ofertă, totul în Free și LITE, plus exporturi nelimitate de animație cu o durată de până la cinci minute, acces la biblioteca de active, toate opțiunile interactive și animație. controlul vitezei și hyperlink-urile.

Pentru detalii complete despre SVGator și pentru a crea un cont gratuit, accesați SVGator.